niedziela, 22 grudnia 2013

Prolog ♡

Jestem rodowitą polką i nie wstydzę się tego. No tak może nie jest to kraj największy, ani nie jest najbardziej rozwinięty, ale w sumie to nie wina części Ziemi tylko mieszkańców. To oni są nietolerancyjni i to dużo z nich nie ma wykształcenia. Polska jest piękna pod względem zabytków, ale nie konieczne ludzi. Oczywiście nie wszyscy są tacy, większość jest wykształcona i wypowiada się na tematy, o których ma choć trochę pojęcia. No, ale zawsze znajdzie się ktos taki kto stwierdzi:
,,Nie wiem o tym nic, ale się wypowiem".
Dlatego chcę się stąd wynieść. Nie przez wiekość miasta czy kraju...
Ze względu na ludzi... Ludzi, którzy oceniali mnie po wygladzie, oceniali chociaż mnie w ogóle nie znali. To przez nich popadłam w depresję, bulimię i zaczęłam się ciąć. Chodziłam cały czas zdenerwowana i wystraszona tym co ludzie o mnie powiedzą, dlatego to co zjadłam (jeżeli cokolwiek zjadłam) londowało w ubikacji. Skończyłam liceum (nie dziwcie się, poszłam o rok wcześniej do szkoły) i mam zamiar wyjechać. Najprawdopodobniej do Anglii. Najpierw na pół roku żeby się przyzwyczaić. Przez ten czas będę jakby na wymianie tyle, że nikt nie będzie jechał do Polski za mnie. Zamieszkam w Holmes Chapel z Anne, Robinem i Gemmą. Mam nadzieję, że oni mnie nie bedą oceniać po bliznach na nadgarstkach i po moim bardzo chudym ciele. W sumie wyglądam jak anorektyczka, ale ja nie chciałam być chuda tylko z nerwów przez trzy miesiące praktycznie nic nie jadłam. Byłam na terapii i już wszystko jest dobrze.
Od czasu do czasu tylko wymiotuję. Nie cięłam się już dobry miesiąc, więc jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku.

                       Cześć mam na imię Maja, a to moja historia.                     

1 komentarz:

  1. Hej! Widzę, że jestem tu pierwsza? Powiem Ci, że będę czytać dalej, powiedz mi tylko, że Ty będziesz pisać dalej, bo z tego co widzę, to ostatni post dodałaś 23 grudnia :/
    I chciałabym serdecznie zaprosić na mojego bloga, jestem nowa w świecei blogowania o 1D ;)
    my-1d-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń